vineri, 6 noiembrie 2009

povestea bolii

Stii ce senzatie am cateodata? Ca bolile-despre ele vreau sa vorbesc-se instaleaza, cel putin , in doua moduri. . Intai vine boala propriu- zisa. Cu toata zestrea. Apoi, ca si cum n-ar fi de ajuns, apare o isterie despre chestiunea cu pricina- statistici, intalniri, pareri, pardon, opinii, asumari..La pareri nimeni nu mai are vreo sansa , cumva, sa ne depaseasca. Si daca bolnavul, saracul, ajutat de injectii, prisnite, descantece, afumari , nu afumaturi, cu ochi de broasca testoasa, picioare de .. ma rog, de ceva,undeva, deci daca bolnavul era pe cale de inzdravenire, cand citeste ce-ar fi putut sa i se intample, se imbolnaveste inca o data. De-a binelea.
Uite , bunaoara, chestia asta cu virusii de la toate animalele- vaca, gaina , porc..si ce s-o mai gasi prin curtile oamenilor. Deschid o paranteza- clujenii au postat un elefant intr-un loc vizibil sa – i fereasca de virusi. Am inchis. Acum pot sa spun ce am auzit . Din gura targului. Cica- sursa un ziar local- aparut mai pe inserate, probabil , dupa ce se culca gainile,un motan american, domestic, in varsta de 13 ani, a fost descoperit infectat cu virusul A(H1N1). Intamplarea nu se opreste aici- doi membri ai familiei- membri umani-au avut simptomele caracteristice bolii, inainte ca americanul felin sa fie bolnav.
Respectiva pisica, tratata de veterinarii Universitatii Iowa, este acum sanatoasa. Vestea rea este ca potrivit informatiilor aceluiasi departament al statului, persoanele infectate cu virusul gripei pot sa-l transmita -nu doar semenilor.Ci si patrupedelor.
p.s. o fi vreo legatura cu’ mai, animalule?

12 comentarii:

  1. Ma voi feri cu gratie, in continuare, de cei ce pupa animalele...Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ daurel, eu cred ca si de animalele pupate. Tot cu gratie..

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai intrebi, Ginutz? Totul are legatura cu "mai, animalule" si cu "bolile", pe la noi ;)
    Foarte misto postarea, cumva si eu tot despre "boale" scriu... pardon, cint :))
    Te pupic, fara urma de virus:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca n-ai virusi, draga Lav, merge!
    Auzi, chiar ca este o chestie cu pupatul..
    Cred ca mai bine ar fi doar sa aratam obrazul, ca, vorba aia, obrazul subtire, cu cheltuiala se tine!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu m-am hotarat sa ma maschez cand merg in aglomeratie...pana mai trece!:)
    Am o leapsa cu poze pe blog!
    Poftiti va rog de-o luati!

    RăspundețiȘtergere
  6. Andi, ai dreptate- asta e ce cautam- nopti linistite!

    RăspundețiȘtergere
  7. greenfield, s-ar putea sa fac acelasi lucru. Nu sunt chiar sigura.
    Caut si poze.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu sunt de acord cu astfel de scenarii.Stiu pentru ca ni s-a intamplat. :(
    Animalele ne feresc de boala mai mult decat unele leacuri si,mai ales de teama ca am putea muri de vreun virus,de exemplu.
    Multa sanatate tuturor!
    O seara linistita,Gina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Gabi, nu prea inteleg mesajul..


    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Azi am aflat şi eu de întâmplare... Periculos precedent...

    RăspundețiȘtergere
  11. Stirile astea bulverseaza..parca mai bine ar fi fara ele.

    RăspundețiȘtergere