vineri, 24 ianuarie 2014

demnitatea crestina

 nu este a chipului omului in om, ci este demnitatea chipului lui DUMNEZEU in OM. 
Dan Puric,~Cine suntem~?
 Ca multi altii, eu si  unii dintre membrii familiei mele  calatorim cu avionul.
De fiecare data, langa emotiile si trairile personale, pun  cel mai curat gand  pentru cei  in mainile carora, pentru multe ore,  ne incredintam vietile.
Ei- adica intreg echipajul, si, in mod special AVIATORUL- iti dau siguranta.
Cand, dupa zbor, avionul revine pe pamant, pasagerii APLAUDA. Este gestul lor  de MULTUMIRE, fara cuvinte.
Bataia palmelor este OMAGIU, ADMIRATIE, este PRETUIREA  DEMNITATII UMANE.//
M-am gandit  cu mare tristete la ce mai ramane  din toate acestea, atunci cand un AVIATOR se stinge..
M-am gandit si am plans, nu doar cu lacrimi, vazand  in ce conditii a ajuns,  la poalele muntilor, rupt din celula lui  de captiv,  ceea ce a mai ramas din trupul neinsufletit al OMULUI  ADRIAN IOVAN...
De la sublim la ridicol  nu este decat un pas, spunea, candva, cineva.
De la VIATA la NEVIATA cat ramane?
Cine masoara pasii?//
Odihneasca-se in pace in imparatia cerurilor!!

2 comentarii:

  1. Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!...e atata Cutezanta in a fi aviator,un domeniu pentru care ar trebui sa existe maximul de implicare si responsabilitate din partea autoritatilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa vedem filmul lui M. Scorsese-~Aviatorul`, nominalizat de 11 ori!

    multe ar trebui sa fie altfel..

    RăspundețiȘtergere